Bedrijfsfeest of evenement

headerbedrijfsfeestofevenementBEDRIJFSFEEST OF EVENEMENT ORGANISEREN?

Soms vindt u het zinvol een evenement te organiseren in een informele omgeving. U zoekt hiervoor een locatie die bij uw onderneming past. Voor zowel uw bedrijfsevenement, vergadering, personeels-feest, presentatie en congres van 2 tot 350 personen. Een locatie van deze tijd, centraal gelegen met een goede aansluiting op snelwegen en voldoende gratis parkeergelegenheid. Maar u wilt ook een inspirerende ‘buitenomgeving’. Denkt u in zo’n geval eens aan de mogelijkheden van Residence Rhenen.

Met diverse zalen die verschillen van grootte kunnen wij zowel kleine als grote gezelschappen verwelkomen, tot maximaal 350 personen. De zalen zijn stijlvol ingericht met oog voor comfort en detail. De ambiance creëert een inspirerende omgeving voor zakelijke activiteiten en vormt een prachtig decor voor feestelijkheden.

Graag denken wij met u mee over het programma, techniek, zaalopstellingen, catering, bloemdecoratie, entertainment en/ of activiteiten. Bel of mail gerust voor een vrijblijvende offerte, kennismaking of rondleiding.

Enthousiast?

Bekijk de Informatie brochure met de mogelijkheden en de prijzen.
Ons team nodigt u van harte uit op Residence Rhenen en beantwoord graag vrijblijvend al uw vragen. Op afspraak staan onze medewerkers voor u klaar. In overleg is een afspraak op zaterdag of in de avonduren ook mogelijk. Wij zijn bereikbaar via 0318 542888 of laat ons u bellen. U kunt u gegevens achterlaten op ons contactformulier.

    Uw naam (verplicht)

    Uw email (verplicht)

    Uw Telefoonnummer (verplicht)

    Onderwerp

    Uw bericht